تفریحات دبی در زمستان

دبی یکی از مقاصد مهم گردشگری در جهان به حساب می آید. درخشش دبی در زمستان چشمان بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند و گردشگران را از سراسر جهان برای لذت بردن از فضای معتدل زمستانی به خود جلب می کند.  گردشگری در دبی به فصلی محدود نمی شود زیرا این شهر در طول […]

دبی یکی از مقاصد مهم گردشگری در جهان به حساب می آید. درخشش دبی در زمستان چشمان بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند و گردشگران را از سراسر جهان برای لذت بردن از فضای معتدل زمستانی به خود جلب می کند.

 گردشگری در دبی به فصلی محدود نمی شود زیرا این شهر در طول سال پذیرای میلیون ها بازدیدکننده است. و در سال های اخیر با پذیرایی بیش از 15 میلیون گردشگر وارد کتاب رکوردهای گینس شده است. به شما عزیزان توصیه می‌ شود که در فصل زمستان که دمای هوا معتدل است به دبی سفر کنید تا شگفتی های این شهر را از نزدیک ببینید.

مزیت های گردشگری دبی در زمستان چیست؟

بسیاری از بازدیدکنندگان سفر به دبی را در فصل زمستان ترجیح می دهند، زیرا فصل زمستانی دبی با ارائه بسته ای از مهمترین فعالیت ها و رویدادها مشخص می شود که تجربه توریستی و تعطیلات ایده آل را در میان راهروهای دبی و جاذبه های گردشگری آن برای بازدیدکنندگان تضمین می کند.  طیف گسترده ای از مراکز تفریحی، پارک های طبیعی، جزایر مرجانی و بیابان های عربی در دسترس است که به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا از بسیاری از فعالیت های مناسب برای همه اعضای خانواده لذت ببرند.

زیباترین مکان های گردشگری دبی در فصل زمستان کدام است؟

دهکده جهانی نشان دهنده دنیای متنوعی از سرگرمی ها، خرید و لذت بردن از بسیاری فعالیت ها و رویدادها است. این دهکده یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری دبی در فصل زمستان است. دهکده جهانی در جاده شیخ محمد بن زاید در دبی واقع شده است و درهای خود را از اکتبر تا آوریل هر سال باز می کند. دهکده جهانی فرهنگ های مختلف بیش از 90 کشور در سراسر جهان را از نظر حضور در رویدادها، فعالیت ها و جشنواره هایی که بازتاب فرهنگ تمدن های مختلف در سراسر جهان است، گرد هم می آورد.

دهکده جهانی مجموعه ای از بهترین فعالیت ها و رویدادها را ارائه می دهد که مناسب فرهنگ های مختلف مردم است. بنابراین در بین بزرگترین مراکز بازاریابی، سرگرمی و گردشگری در جهان طبقه بندی می شود. دهکده جهانی سالانه پذیرای میلیون ها بازدیدکننده از پیر و جوان در دبی است. در این زمینه، دهکده جهانی با پذیرش 4.5 میلیون بازدیدکننده در فضای وسیعی به وسعت هزاران متر مربع، کتاب رکوردهای جهانی گینس را شکست. در طول فصل زمستان، بسیاری از رویدادهای موسیقی در دهکده جهانی برگزار می شود.

دهکده جهانی از چهار بخش اصلی طراحی شده و بر این اساس بخش‌ها به شرح زیر تنظیم شده است: سالنی برای برگزاری کنسرت، سالن تئاتر برای رویدادهای فرهنگی، نمایشگاه‌ها و هنرها، رستوران‌ها، سالنی برای کارناوال‌ها و جشنواره‌ها و مراکز خرید. دهکده جهانی از طریق بیش از 40000 نمایش بین المللی و متنوع به شما فرصت های سرگرمی زیادی را ارائه می دهد.

در دهکده جهانی، مقاصد مختلفی برای تعلیق، هیجان و سرگرمی وجود دارد. و بازی های الکترونیکی که فضایی سرشار از چالش و سرگرمی را برای شما فراهم می کند. شما می توانید از تماشای بیش از 205 اثر و تقریباً 40 نوع مدل تعاملی و توهم نوری در موزه واقع در تالار ریپلی در دهکده جهانی لذت ببرید.

باغ گلها دبی

باغ گل دبی بزرگترین باغ گل طبیعی در جهان است که مساحت کل این باغ به 72 هزار متر مربع می رسد و شامل بیش از 15 هزار نوع گل رز است که به شکلی متمایز و چشمگیر کاشته و طراحی شده است. باغ گل که در فصل زمستان نقطه مهمی در بین جاذبه های گردشگری دبی است، انواع ایستگاه های تفریحی را برای شما فراهم می کند.

کابین هایی برای استراحت خانواده ها که مجهز به بالش و صندلی هستند در نظر گرفته شده است. در باغ گل به شما امکان می دهد اوقات فوق العاده ای را سپری کنید. یکی از هیجان‌انگیزترین ایستگاه‌های باغ گل، بخشی است که شامل مدلی از هواپیمای ایرباس A380 است که یکی از غول‌پیکرترین هواپیماهای جت در جهان است که با همکاری وزارت گردشگری و خطوط هوایی امارات ساخته شده است. نکته خاص در مورد این هواپیما این است که مدل اصلی هواپیما از 500 هزار گل و گیاه شامل 7 گونه از جمله گل اطلسی، کولئوس، گل همیشه بهار، گل مشک و انواع دیگر گل و گیاه تشکیل شده است.

دیگر توقف های مهم در باغ گل در دبی عبارتند از:

دریاچه ای که در وسط باغ‌هایی با گل‌هایی به رنگ‌های مختلف مانند بنفش، سبز، قرمز، صورتی، نارنجی و آبی تزئین شده است. راهرویی از چترهای رنگارنگ که سقفی را تشکیل می دهند با انواع گل و رز تزئین شده است.

راهروی قلب ها که از شگفت انگیزترین انواع گل های جهان طراحی شده است، مسیری شگفت انگیز را تشکیل می دهد و فضایی عاشقانه بی نظیر در جهان را فراهم می کند. فیگورهای سه بعدی مورچه ها، کلاغ ها، قوها و قارچ ها با دسته گل و گل رز ترکیب شده اند. مجسمه خرس عروسکی، با قلب زیبا در وسط، حامل پیام عشق و صلح است.

فیگور خانم شناور با موهای روان، دستان باز و لباس زیبا. ویلاها و خانه هایی با الهام از افسانه ها از گل های زیبا ساخته شده است. قلعه گل که شامل برج های بلندی است که توسط گیاهان سبز احاطه شده اند. ساعت گل ساخته شده از زیباترین انواع گل با رایحه های معطر. یک مزرعه آفتابگردان که از هزاران گل زرد تشکیل شده است. دهکده اسمورف ها که شامل چهره های غول پیکر شخصیت های کارتونی اسمورف ها است. قسمت های نشیمن نزدیک باغ دریاچه، پوشیده از سقف های گیاه و گل، و تزئین شده با بوته ها، گلدان های گیاهی و گل.

جزیره بلوواترز

 جزیره بلوواترز یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در دبی است. که شامل انواع هتل ها، رستوران ها، فروشگاه ها و آپارتمان های مسکونی است که در سفر توریستی شما به دبی به بالاترین سطوح هیجان و تجمل دست می یابید.

از جمله مهم ترین ایستگاه هایی که می توان در جزیره بلوواترز توقف کرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عین العرب، که بلندترین چرخ فلک تفریحی در جهان است، این چرخ فلک شامل 48 کابین است که قادر به حمل 1400 نفر در هر چرخه است. تقریباً 38 دقیقه طول می کشد، شما می توانید مناظر پانوراما از برج العرب، برج خلیفه و توسعه شهری باشکوه امارت دبی را از ارتفاع بالا ببینید.

موزه مادام توسو یا موزه موم، در دبی شناخته می شود، شامل مجموعه ای از مجسمه های ساخته شده از موم است که با استفاده از جدیدترین فناوری ها و ابزارهایی که بهترین جزئیات این مجسمه ها را که مظهر بسیاری از چهره های هنری، تأثیرگذار و شناخته شده بین المللی هستند، برجسته می کند.

نمایشگاه هنرهای معاصر (Obloung) متشکل از هنرهای پلاستیکی و تجسمی است که بستری فرهنگی را تشکیل می دهد که مهمترین آثار هنری را در صحنه داخلی و بین المللی به نمایش می گذارد و فرصت آموزش و توسعه حرفه ای را در مراکز و برنامه های فرهنگی خود فراهم می کند.

صحرای دبی

علیرغم توسعه شهری فوق العاده ای که دبی از طریق برج های مرتفع و جاذبه های گردشگری که بر آخرین ابزار مدرن تکیه دارند تجربه می کند، صحرای دبی هویت گردشگری سنتی اماراتی را تایید می کند و آداب و رسوم و سنت های عربی را در تمام جزئیات خود مظهر می کند. صحرای اماراتی در دبی اصالت میراث عربی را با ابزارهای سرگرمی معاصر ترکیب می کند تا مدلی نوآورانه از تجربیات گردشگری را به شما ارائه دهد که بازدیدکنندگان از سراسر جهان را به خود جذب می کند.

دبی گاردن گلو

دبی گاردن گلو یکی از جاذبه های گردشگری مهم دبی است، چرا که به خاطر توهمات نوری جذاب خود که در آن طرح های متنوعی با الهام از اشکال هندسی با جلوه های مختلف که چشم ها را فریب می دهد و از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است، مشهور است.

دبی گاردن گلو شامل بسیاری از امکانات سرگرمی است که طعمی متمایز به گردشگری در دبی می بخشد: باغ نورانی که شامل گروهی از مدل هایی است که نماد جاذبه های گردشگری در امارات است و از 10 میلیون نور نئونی که پرتوهای آن در شب می درخشد، طراحی شده است. و بر روی چتر دریایی در دریاچه ای که در کنار آن قرار دارد منعکس می شوند.

باغ برفی که شامل تعدادی مجسمه برفی است که نشان دهنده برخی از حیوانات وحشی، قصرهای برفی و گل رز است.

پارک دایناسورها که شامل نمایش زنده بیش از 120 دایناسور انیماترونیک است که از زمان های قدیم برای بشر شناخته شده است.

باغ جادویی که شامل گالری های هنری است که از هنرهای بصری سه بعدی و اشکال هندسی برای ایجاد جلوه های بصری منحصر به فرد استفاده می کنند.

باغ هنر شامل مجموعه ای از صنایع دستی سازگار با محیط زیست، علاوه بر هزاران قطعه پلاستیکی، سی دی و بطری های پلاستیکی آب است.

بهترین فعالیت های گردشگری زمستانی در دبی چیست؟

مراکز خرید دبی

خرید از مراکز تجاری، و بازارها یکی از بهترین فعالیت های گردشگری زمستانی دبی است که به یک ایستگاه جهانی میزبان معروف ترین برندهای جهان برای خرید تبدیل شده است که می توانید اوقات خوشی را برای خرید در مراکز خرید دبی سپری کنید. :

دبی مال که یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیاست و دارای بیش از 1400 مغازه است، این مرکز خرید در نزدیکی برج خلیفه قرار دارد و به دلیل طراحی های جذاب و چشم نوازش مشهور است.

مرکز خرید امارات واقع در جاده شیخ زاید، افراد معتاد به خرید را از سرتاسر جهان به سمت خود جذب می‌کند و بیش از 230000 متر مربع وسعت دارد و بیش از 100 رستوران و کافه را در خود جای داده است.

مرکز خرید دیره سیتی سنتر که در بندر سعید در دیره واقع شده است، شامل 371 فروشگاه تجاری است که برندهای مختلف پوشاک، لوازم جانبی، عطر، مبلمان و غیره را به نمایش می‌گذارد، علاوه بر آن تعدادی رستوران و کافه با غذاهای متنوع در معرض دید عموم قرار گرفته است. غذاهای بین المللی علاوه بر موارد فوق، مراکز بازاریابی بسیاری در دبی وجود دارد که از نظر محتوا شبیه به مراکزی هستند که قبلا ذکر شد و فرصت خرید هیجان انگیزی را در دبی برای بازدیدکنندگان فراهم می کنند، مانند Cityland Mall، Dubai Outlet Mall، The Village Mall، Town Center. جمیرا پلازا، مرکز ساحلی جمیرا، خرید الریس.

تفریحات ساحلی، سواحل دبی تعطیلاتی سرشار از جنبه های سرگرمی را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید در کنسرت های سازماندهی شده در کلوپ های ساحلی شرکت کنید و از فضای موسیقی فوق العاده در کنار دریا لذت ببرید.

غلت زدن روی برف در اسکی دبی، دبی فضای زمستانی فوق العاده ای را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد، که در میان آنها غلت زدن بر روی برف از تپه بلند با سرعت 45 کیلومتر در ساعت و وجود سرسره معروف است. مناسب برای تمام گروه های سنی است و فعالیت هایی وجود دارد که اجازه می دهد … غلتیدن درون یک توپ بزرگ توسط متخصصان مرکز تفریحی سازماندهی شده است.

شرکت در جشن های سال نو دبی یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری است که به طور تخصصی در استقبال از بازدیدکنندگان در پایان سال فعالیت می کند، زیرا این فرصت را برای آنها فراهم می کند تا از کنسرت های متنوعی که توسط گروهی نخبه از مشهورترین هنرمندان جهان عرب اجرا می شود، لذت ببرند. علاوه بر سایر رویدادها و نمایش های سرگرمی مانند نمایش آتش بازی و تزئین برج ها با رنگ های مختلف نورپردازی، اجرای رقص فواره دبی و فعالیت های سرگرمی مجلل تر که بالاترین سطح ظرافت را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.

ویداگشت سفر خوشی را برای شما عزیزان آرزومند است.

 

 

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *