Park Inn by Radisson Nevsky St. Petersburg Hotel

هتل پارک این بای رادیسون نوسکی سن پترزبورگ Park Inn St. Petersburg, Nevsky Prospect Hotel St. Petersburg

معرفی و تصاویر

هتل پارک این بای رادیسون نوسکی سن پترزبورگ یکی از هتلهای چهار ستاره لوکس و مدرن سن پترزبورگ است. این هتل در خیابان اصلی پر جنب و جوش و زیبای نوسکی واقع شده است. دسترسی آسان به خطوط حمل و نقل از جمله، ایستگاه راه آهن مسکو در فاصله 50 متری به شما را می دهد. این هتل چهار ستاره با موقعیت عالی خود دسترسی آسان به جاذبه های محبوب، مناطق خرید و مکان های دیدنی فرهنگی را فراهم می کند و آن را به گزینه ای ایده آل برای کاوش در شهر تبدیل می کند. این هتل در قلب سنت پترزبورگ و تقریباً 10 دقیقه با ماشین از موزه دولتی هرمیتاژ فاصله دارد، همچنین در فاصله متوسطی از ایستگاه خرید Galeria است. ایستگاه متروی Ploshchad Vosstaniya در 200 متری هتل قرار دارد. مناظر تاریخی سن پترزبورگ را با کاخ زمستانی که در 2.8 کیلومتری آن قرار دارد شروع کنید. برای کسانی که از راه دور سفر می کنند، فرودگاه پولکوو 28 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل پارک این بای رادیسون نوسکی سن پترزبورگ دارای 269 اتاق و سوئیت است که اقامتی مدرن و راحت را برای مسافران تجاری و تفریحی ارائه می دهد. تمام اتاق ها مبله و مدرن طراحی شده اند. اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع، یخچال با مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، گاو صندوق بعضی از اتاق ها دارای بالکن و تراس هستند. همچنین بعضی از اتاق ها دارای حمام اختصاصی مجهز به حوله، سشوار، وان، جکوزی و دمپایی رایگان هستند که در صورت نیاز می توانید در همگام رزرو اتاق با حمام اختصاصی را درخواست کنید.

هتل پارک این توسط رادیسون نوسکی سنت پترزبورگ طیف وسیعی از امکانات سرگرمی را ارائه می دهد تا اقامتی به یاد ماندنی و لذت بخش را برای مهمانان خود تضمین کند. در فروشگاه‌های راحت هتل به درمان خرده‌فروشی بپردازید، جایی که می‌توانید اقلام مختلفی را متناسب با سلیقه و نیاز خود بیابید. پس از یک روز طولانی گشت و گذار در شهر، به بار هتل بروید و با یک نوشیدنی با طراوت در فضایی دنج و دلنشین استراحت کنید. برای کسانی که به دنبال آرامش و تجدید قوا هستند، امکانات سونا و اسپا برای استراحت و نوازش خود عالی هستند.

این هتل همچنین دارای یک اتاق بازی است که می توانید دوستان یا خانواده خود را در یک مسابقه دوستانه به چالش بکشید. علاوه بر این، یک سالن استراحت/تلویزیون مشترک وجود دارد که می‌توانید با مهمانان دیگر جمع شوید و از استراحت لذت ببرید. در نهایت، فراموش نکنید که از فروشگاه هدایایی/سوغاتی دیدن کنید تا یادگاری خاصی از دوران اقامت خود در سن پترزبورگ به ارمغان بیاورید. با این امکانات سرگرمی، هتل پارک این توسط رادیسون نوسکی سنت پترزبورگ تضمین می کند که اقامت هر مهمان مملو از سرگرمی، آرامش، و تجربه های به یاد ماندنی است. سه اتاق کنفرانس ما را می توان برای جلسات یا مناسبت های خاص رزرو کرد. همه فضاهای رویداد ما مجهز به امکانات رفاهی مناسب هستند تا عملکرد شما به خوبی اجرا شود.

برای راحتی مهمانان یک پارکینگ رایگان در محل قرار دارد. برای راحتی بیشتر، زمان خروج تا ساعت 12:00 شب است و به مهمانان زمان کافی برای تکمیل اقامت و آماده شدن برای عزیمت می دهد. خانواده‌هایی که با کودکان سفر می‌کنند از سیاست‌های هتل برای کودکان استقبال خواهند کرد. هتل پارک این توسط رادیسون نوسکی سنت پترزبورگ به کودکان 0 تا 12 سال امکان اقامت رایگان را می دهد و آن را به یک انتخاب عالی برای یک استراحت خانوادگی تبدیل می کند. موقعیت مرکزی هتل همچنین به این معنی است که جاذبه های محبوب و گزینه های سرگرمی مناسب برای کودکان فقط در فاصله کوتاهی قرار دارند. هتل پارک این توسط رادیسون نوسکی سنت پترزبورگ با امکانات مدرن، موقعیت مکانی مناسب و سیاست‌های مناسب برای کودکان، انتخاب مناسبی برای مسافرانی است که به دنبال آسایش، راحتی و اقامتی به یاد ماندنی در سن پترزبورگ روسیه هستند. این هتل همچنین دارای امکانات رفاهی مختلفی از جمله مرکز تناسب اندام، سونا و مرکز تجاری است که نیازهای مسافران تفریحی و تجاری را برآورده می کند.

هتل پارک این بای رادیسون نوسکی سن پترزبورگ صبحانه را هر روز به صورت بوفه باز برای مهمانان سرو می کند. همچنین انواع غذاهای اروپایی و بین المللی را در وعده های ناهار و شام ارائه می دهد. که با توجه به ذائقه خود میتوانید غذاهای خوشمزه را انتخاب کنید. در صورت نیاز می توانید وعده های خود را در اتاق در خواست کنید.

 

مشخصات

  • تعداد اتاق: ۲۶۹

فاصله تا ...

  • کاخ آنیچکوف ۱٫۴کیلومتر
  • موزه دولتی تاریخ روسیه ۲کیلومتر
  • باغ تابستانی سن پترزبورگ ۲٫۳کیلومتر
  • ستون الکساندر ۲٫۹کیلومتر
  • موزه آرمیتاژ ۳٫۱کیلومتر
  • قلعه پیتر و پل ۳٫۴کیلومتر
  • میدان کاخ ۳کیلومتر

مشخصات تماس

Park Inn St. Petersburg, Nevsky Prospect Hotel St. Petersburg

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

امکانات هتل

اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
ترانسفر فرودگاهی
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
صبحانه بوفه
صندوق امانات
لابی
خدمات لابی
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
اتاق بازی برای کودکان
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
تراس
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو

امکانات اتاق

آلارم بیدار باش
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
کتابخانه داخل اتاق
مسواک خمیردندان
روزنامه