La Cigale Hotel

هتل لا سیگال 60 Suhaim Bin Hamad St Al Sadd Area, Doha 0974 Qatar

معرفی و تصاویر

معرفی هتل لاسیگال دوحه

هتل لا سیگال دوحه یک هتل لوکس و مجلل پنج ستاره در قلب شهر دوحه است. شما حدود 5 دقیقه با ماشین تا Heavenly Spa دوحه و حدود 25 دقیقه پیاده تا پارک Al Bidda خواهید بود. با 15 دقیقه پیاده روی به مرکز دوحه می رسید. هتل در فاصله چند دقیقه ای سوق واقف قرار دارد و ایستگاه خیابان ابن لبید تنها 0.8 کیلومتر با آن فاصله دارد. میهمانان ایستگاه مترو بن محمود را در 500 متری هتل لاسیگال دوحه دوحه خواهند دید. به دلیل موقعیت مکانی جذابش از مناطق تجاری و توریستی اصلی مانند موزه هنر اسلامی، خلیج دوحه، بازارهای قدیمی، مراکز خرید و شهر اسپایر اسپورت، به عنوان نقطه عطفی برای مسافران تجاری و تفریحی به حساب می آید.

هتل لاسیگال دوحه در سال 2008 ساخته شد و معماری معاصر و فضای داخلی شیک را به نمایش گذاشت. طراحی هتل به طور یکپارچه عناصر سنتی قطر را با پیچیدگی مدرن ترکیب می کند و محیطی منحصر به فرد و از نظر بصری خیره کننده ایجاد می کند. برای کسانی که با هواپیما سفر می کنند، این هتل در فاصله 10 دقیقه ای از فرودگاه قرار دارد. این بدان معنی است که شما می توانید زمان کمتری را برای حمل و نقل و زمان بیشتری را برای لذت بردن از امکانات درجه یک هتل و گشت و گذار در شهر پر جنب و جوش دوحه صرف کنید.

اتاق های هتل لاسیگال دوحه

هتل لاسیگال دوحه دارای 225 اتاق و سوئیت است. تمامی اتاق ها به زیبایی تزیین و مبله شده اند که حس تجمل و راحتی را القا می کند. این هتل مجموعه ای از اقامتگاه ها را متناسب با نیازهای هر مسافری ارائه می دهد. هر اتاق به زیبایی طراحی شده است  چه یک اتاق استاندارد دنج را انتخاب کنید و چه از یک سوئیت بزرگ لذت ببرید، با امکانات مدرن و چیزهای متفکرانه ای احاطه شده اید که اقامت شما را بهبود می بخشد. اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع، گاوصندوق، یخچال با مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و امکانات چای ساز و قهوه ساز است. حمام خصوصی دارای سشوار، وان، جکوزی، حوله و لوازم آرایشی رایگان است که در صورت نیاز می توانید اتاق با حمام اختصاصی درخواست کنید.

امکانات هتل لاسیگال دوحه

برای کسانی که نیاز به نوازش دارند، سالن هتل لاسیگال دوحه مجموعه ای از درمان های زیبایی و خدمات مو را ارائه می دهد تا به شما کمک کند بهترین ظاهر و احساس خود را داشته باشید. با یک ماساژ جوان‌کننده در اسپا، درمانگران ماهر استرس و تنش شما را از بین می‌برند. برای افزایش بیشتر آرامش، هتل دارای وان آب گرم و اتاق بخار است که به شما امکان می دهد، تجدید قوا به بدن و ذهن خود داشته باشید.

مهمانان می توانند در طیف گسترده ای از فعالیت های ورزشی و تناسب اندام که مطمئناً آنها را در طول اقامتشان پرانرژی و شاداب نگه می دارد، لذت ببرند. این هتل دارای یک استخر سرپوشیده مجلل است که برای شنا با طراوت یا استراحت در لبه آب مناسب است. برای کسانی که به دنبال حفظ روال تناسب اندام خود هستند، هتل لاسیگال دوحه یک مرکز تناسب اندام پیشرفته مجهز به تجهیزات ورزشی مدرن ارائه می دهد. 

رستوران هتل لاسیگال دوحه

در هتل لاسیگال دوحه از مهمانان با مجموعه ای لذت بخش از امکانات ناهار خوری پذیرایی می شود که هر سلیقه ای را برآورده می کند. چه هوس یک لقمه سریع داشته باشید یا یک غذای مجلل، این هتل همه چیز را دارد. روز خود را با یک صبحانه قاره‌ای مجلل در رستوران هتل آغاز کنید، جایی که می‌توانید از انواع شیرینی‌های تازه، میوه‌ها، غلات و نوشیدنی‌های داغ لذت ببرید. این رستوران فضایی گرم و دلپذیر را ارائه می دهد که آن را به مکانی عالی برای شروع صبح خود تبدیل می کند. برای یک تجربه ناهار خوری معمولی، به کافی شاپ بروید، جایی که می توانید یک فنجان قهوه یا چای تازه دم شده را همراه با مجموعه ای لذیذ از ساندویچ ها، شیرینی ها و اسنک ها میل کنید.

اگر در حال و هوای یک غذای رسمی تری هستید، رستوران حلال هتل بهترین انتخاب است. در اینجا می‌توانید منوی لذیذی از غذاهای بین‌المللی و محلی را که توسط سرآشپزهای با استعداد تهیه شده است، میل کنید. دکور زیبا و خدمات دقیق رستوران یک تجربه ناهار خوری واقعا به یاد ماندنی را ایجاد می کند. شما می توانید غذاهای بین المللی را در La Cigalon که تنها 400 متر دورتر قرار دارد، لذت ببرید.

 

مشخصات

فاصله تا ...

  • سوق واقف ۲٫۳کیلومتر
  • قلعه دوحه ۲٫۱کیلومتر
  • مجتمع خرید رامز ۲٫۲کیلومتر
  • موزه هنرهای اسلامی ۳٫۲کیلومتر
  • دیوان امیری ۲٫۴کیلومتر
  • مرکز خرید رویال پلازا قطر ۱٫۳کیلومتر
  • کورنیش ۲٫۱کیلومتر
  • قلعه الکوت ۲٫۱کیلومتر
  • مرکز خرید بلوار ۸۰۰متر
  • پارک البیدا ۳٫۷کیلومتر

مشخصات تماس

60 Suhaim Bin Hamad St Al Sadd Area, Doha 0974 Qatar