هتل پارمیس کیش

Parmis Hotel Kish ایران، هرمزگان، جزیره کیش ، میدان پردیس ، روبه روی بازار پردیس

معرفی و تصاویر

معرفی هتل پنج ستاره پارمیس کیش

هتل 5 ستاره پارمیس از بزرگترین هتل های جزیره کیش است. برای کسانی که به دریا و مراکز خرید علاقه دارند این هتل گزینه مناسبی است. هتل پارمیس کیش دارای زیربنای 17500 متر مربع و در سال 1385 با 168 اقامتگاه مجهز به کلیه امکانات رفاهی و اقامتی افتتاح شد. این هتل به سبک خاصی طراحی شده است و با استفاده از جدیدترین تجهیزات داخل هتل و اتاق ها، اقامتی فراموش نشدنی را برای مهمانان فراهم می کند. در ادامه با ویداگشت همراه باشید تا این هتل دوست داشتنی را به شما معرفی کنیم.

امکانات هتل پارمیس کیش

هتل پنج ستاره پارمیس دارای امکاناتی نظیر، سالن کنفرانس و همایش با استانداردهای بین المللی که با بهره گیری از کادری مجرب امکان برگزاری جلسات و مهمانی ها در هتل فراهم است. هتل پارمیس دارای چهار رستوران، دو رستوران با غذاهای ایرانی، رستوران فرانسوی، معماری سنتی صفویه، رستوران پاستا با غذاهای ایتالیایی، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، آرایشگاه، کافه ، فروشگاه های مختلف، اجاره ماشین، سالن کنفرانس با ظرفیت 200 نفر، سالن بیلیارد است.

خدمات رایگان هتل شامل صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، آبمیوه و میوه، استخر، سونا، جکوزی و امکانات تهیه چای و قهوه در اتاق و پارکینگ می باشد.

اتاق های هتل پارمیس کیش

اتاقهای هتل به سبک معماری مدرن طراحی شده اند. تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع، یخچال، اینترنت پر سرعت در سرتاسر هتل برای راحتی مسافران قابل استفاده است. یک انتخاب عالی برای مسافران جزیره کیش، زیرا علاوه بر امکانات رفاهی فراوان، فضایی خانوادگی را برای لذت بردن از اقامتی خاص فراهم می کند. هتل پارمیس دارای سرویس اتاق می باشد.

در طول سفر حتما به یکی از رستوران هایی که میگوی معروف جزیره کیش سرو می کنند دیدن کنید مانند رستوران میرمهنا که در فاصله کمی از هتل پارمیس قرار دارد.

 

 

 

مشخصات

مشخصات تماس

ایران، هرمزگان، جزیره کیش ، میدان پردیس ، روبه روی بازار پردیس